6/1 pagina productie in &C:
PRINT BEREIK
175.000
Wat?
Klant
Werk aan de Muur
Omschrijving
Branded Content
Compagne periode
Oktober 2024
Voor Werk aan de muur hebben we een samenwerking met de redactie van &C verzorgd, waarbij het merk middels een 6-pagina grote productie getoond wordt. Werk aan de muur was op zoek naar een samenwerking waarmee ze hun ArtFrame concept goed konden laten zien. Een samenwerking waarmee ze grote impact maken, hun doelgroep weten te bereiken en dat rondom de Oktober woonmaand. Impact wordt gemaakt door de grootte van de productie en het feit dat Werk aan de muur het gehele ‘woon-domein’ binnen deze editie van &C claimt.
De kernboodschap van de campagne is dat ArtFrame een stijlvolle, duurzame en flexibele oplossing biedt voor het presenteren van kunstwerken in elk interieur. Je kunt gemakkelijk wisselen van kunstwerk, vandaar ook de creatieve invalshoek om voor elke mood een bijpassend kunstwerk te tonen.
Media plaatsingen
- Domain take-over van het domein WONEN.
- 6/1 productie, geproduceerd door de redactie van &C
- Creatieve insteek: een samenwerking van &C, Werk aan de muur en BAM Media
Over de samenwerking:
“We zijn echt blij met BAM Media. Ze denken niet alleen mee over onze jaarplannen, maar houden ook hun ogen open voor leuke kansen die zich ineens voordoen.
Als het druk is, nemen ze zonder gedoe de planning van ons over – wat een opluchting! Het allerfijnste vinden we hoe betrokken ze zijn. Ze gaan echt tot het uiterste om ervoor te zorgen dat onze media-uitingen er geweldig uitzien. Met BAM Media voelt het alsof we er een enthousiast teamlid bij hebben gekregen.”
– Jelle Swaan, Marketing & Community Lead Werk aan de Muur
Ook groeien?
Wil jij ook je naamsbekendheid vergroten, je doelgroep bereiken met duizenden views, of je verkopen een boost geven? Wij denken graag met je mee. Neem contact op met een van onze media-experts.