Gerealiseerd mediabereik
PRINT BEREIK:
1.133.000
SOCIAL BEREIK:
100.000
ONLINE VIEWS:
7.875
Wat?
Klant
Remark Group (VOGUE)
Omschrijving
Parfum deodorants
Periode
2022 – 2023
In de plaatsingen zijn de nieuwe introducties Adore en Dark Rose gecommuniceerd. De Adore is geïntroduceerd in september 2022 en de Adore in zomer 2023. Dit zijn uitingen geweest om deze twee nieuwe innovaties én totaal VOGUE Women onder de aandacht te brengen.
Media plaatsingen
- Themapagina’s in Vriendin, Beau Monde, Grazia, Fabulous Mama en Beau Monde.
- Reviews en online artikelen op Damespraatjes.nl en Fashionchick.nl + social media.
Het resultaat
”Totaal heeft VOGUE in 2023 een flinke groei doorgemaakt t.o.v. 2022. Deze groei komt door verschillende factoren, maar daar hebben de uitingen vast aan bij gedragen. Bij alleen de Adore zien we al bijna een verdubbeling in omzet de periode voor de uitingen bij BAM Media t.o.v. dezelfde aantallen weken tijdens de uitingen. De campagne heeft geholpen om zichtbaar te zijn in de introductieperiode op een relevant moment.
Ik denk dat de combinatie het beste werkt: Verschillende bladen, verschillende doelgroepen, kracht van herhaling, enz. Ik zou zeker zo’n campagne willen herhalen. Je eigen handschrift wordt grotendeels intact gehouden en feedback wordt goed opgepakt. Zo kunnen we laten zien wie we willen zijn. Het is een mooie low budget manier om een grote doelgroep te bereiken en zichtbaar te zijn.”
– Margreet Kruithof, Product Manager Remark
Ook groeien?
Wil jij ook je naamsbekendheid vergroten, je doelgroep bereiken met duizenden views, of je verkopen een boost geven? Wij denken graag met je mee. Neem contact op met een van onze media-experts.