Remark Group:

"Flinke boost in omzet!"

Gerealiseerd mediabereik

PRINT BEREIK:

1.133.000

SOCIAL BEREIK:

100.000

ONLINE VIEWS:

7.875

Damespraatjes.nl - Online Review

Fashionchick.nl - Online Artikel

Fashionchick.nl - Online Artikel

Vriendin - Themapagina

Grazia - Themapagina

Fabulous Mama - Themapagina

Wat?

Klant

Remark Group (VOGUE)

Omschrijving

Parfum deodorants

Periode

2022 – 2023

In de plaatsingen zijn de nieuwe introducties Adore en Dark Rose gecommuniceerd. De Adore is geïntroduceerd in september 2022 en de Adore in zomer 2023. Dit zijn uitingen geweest om deze twee nieuwe innovaties én totaal VOGUE Women onder de aandacht te brengen.

Media plaatsingen

  • Themapagina’s in Vriendin, Beau Monde, Grazia, Fabulous Mama en Beau Monde.
  • Reviews en online artikelen op Damespraatjes.nl en Fashionchick.nl + social media.

Het resultaat

”Totaal heeft VOGUE in 2023 een flinke groei doorgemaakt t.o.v. 2022. Deze groei komt door verschillende factoren, maar daar hebben de uitingen vast aan bij gedragen. Bij alleen de Adore zien we al bijna een verdubbeling in omzet de periode voor de uitingen bij BAM Media t.o.v. dezelfde aantallen weken tijdens de uitingen. De campagne heeft geholpen om zichtbaar te zijn in de introductieperiode op een relevant moment.

Ik denk dat de combinatie het beste werkt: Verschillende bladen, verschillende doelgroepen, kracht van herhaling, enz. Ik zou zeker zo’n campagne willen herhalen. Je eigen handschrift wordt grotendeels intact gehouden en feedback wordt goed opgepakt. Zo kunnen we laten zien wie we willen zijn. Het is een mooie low budget manier om een grote doelgroep te bereiken en zichtbaar te zijn.”

– Margreet Kruithof, Product Manager Remark

Ook groeien?

Wil jij ook je naamsbekendheid vergroten, je doelgroep bereiken met duizenden views, of je verkopen een boost geven? Wij denken graag met je mee. Neem contact op met een van onze media-experts.