Fem Self Care:

"Snelle, kwalitatieve en proactieve samenwerking"

Themapagina Vriendin

Themapagina Margriet Special

Online Artikel Damespraatjes.nl

Themapagina Vriendin

Themapagina Flair

Themapagina Saar

Themapagina Margriet Special

Wat?

Klant

FEM self∙care

Omschrijving

Bij FEM geloven ze in het verbeteren van het dagelijkse leven van vrouwen met innovatieve en bewezen zelfzorgproducten.

Periode

2023 + 2024

Media plaatsingen

  • Themapagina’s in Vriendin (Specials), Saar, Flair (Specials), Margriet Specials
  • 1/1 Pagina in Fabulous Mama
  • Online artikel op Damespraatjes.nl
  • Online artikel op Wendyonline.nl
  • Online artikel op Moeders.nu
  • Online artikel op Fabulousmama.nl

Het resultaat

‘’Het is voor ons van belang om de merken Menoelle (voedingssupplement voor de overgang) en Proceive (voedingssupplement voor kinderwens) meer geloofwaardigheid te geven en de verkoop te verhogen, zowel in de drogist als via online verkoop. Dankzij de plaatsingen in toonaangevende magazines hebben onze merken Menoelle en Proceive meer bekendheid, meer website bezoek en vast nieuwe klanten gekregen.

Er zijn meerdere samenwerkingen geweest die goed hebben gewerkt – echter is het moeilijk in verkoopcijfers te bepalen. In ieder geval waren voor Menoelle de plaatsingen in Margriet, Libelle, Saar en op Damespraatjes succesvol en voor Proceive zijn de plaatsingen in Fabulous Mama en Flair mooi geweest.

Met BAM Media hebben we een snelle, kwalitatieve en proactieve samenwerking. Via BAM kunnen we redelijk snel en op een efficiënte manier in verschillende media adverteren. Ze helpen met de keuze in de beste media, maar ook met de opmaak en andere mogelijke creatieve mogelijkheden, zowel off- als online.’’

– Michiel Radder, Founder & Director FEM self care.

Ook groeien?

Wil jij ook je naamsbekendheid vergroten, je doelgroep bereiken met duizenden views, of je verkopen een boost geven? Wij denken graag met je mee. Neem contact op met een van onze media-experts.