Adverteren Dolcevia.com
Wil jij in één klap tienduizenden Italië-liefhebbers
bereiken? Met Dolcevia.com kan jij zichtbaar zijn online.
Geef een boost aan jouw naamsbekendheid!
Over Dolcevia.com
Dolcevia.com is een van de meest inspirerende websites voor toeristen uit Nederland en België die graag op vakantie gaan in Italië. Het biedt bewuste inspiratie voor die onafhankelijke reizigers die van dit land houden en Italië liever in een langzamer tempo ontdekken. Genieten van het plezier van reizen en ontdekken, genieten van de cultuur en gebruiken.
Doelgroep
De bezoekers zijn over het algemeen tussen de 40 en 64 jaar oud en zijn bijna gelijk verdeeld over mannen en vrouwen. De meesten zijn getrouwd en hebben kinderen, over het algemeen tevreden met hun inkomen en hebben een vaste baan met midden tot hoog inkomensniveau. Zij zijn hoger opgeleid of zijn in het bezit van een universitair diploma. De doelgroep reist meestal meer dan eens per jaar voor recreatieve doeleinden.
Pijlers
Travel, Food, Italië
Online bereik
85.000
IG + FB volgers
9.700
Kosten van adverteren op Dolcevia.com
Hiernaast zie je een selectie van de mogelijkheden om te adverteren op Dolcevia.com. Benieuwd wat de advertentietarieven zijn? Neem contact met ons op, wij geven je graag meer informatie. Altijd vrijblijvend.
Online - Artikel + social
Op aanvraag
Online - Review + social
Op aanvraag
BAM. Dit zijn wij
Al sinds 2010 is BAM Media dé onafhankelijke advies- en mediapartner die merken matcht aan de juiste on- en offline media. Als ervaren matchmaker begrijpen we de behoeften en wensen van jouw merk en gebruiken we ons grote medianetwerk om jouw ideale klant te bereiken. Dat doen we met advertenties in magazines, op online platformen en daar voorbij.
Samen zetten we jouw merk in de juiste spotlight. Ook voor een kleiner budget. Time to sparkle!
Advies?
Bij BAM Media adviseren wij onafhankelijk welke titel het beste past bij jouw merk. En weten we altijd de juiste match te maken. Wil jij landelijk zichtbaar zijn en je naamsbekendheid radicaal vergroten?